Onsdage kl. 18.00 i sommermånederne

Kom og hyg til fællesspisning i Foreningshuset hver onsdag kl. 18.00.

Medbring egen mad og service. Drikkevarer kan købes på stedet. Det er muligt at grille (tændes kl. 18).

Tilmelding er ikke nødvendigt.

.

MVH. Foreningshusudvalget