Onsdage kl. 18.00 i sommermånederne
Kom og hyg til fællesspisning i Foreningshuset hver onsdag kl. 18.00.
Medbring egen mad og service. Drikkevarer kan købes på stedet. Det er muligt at grille (tændes kl. 18).
Tilmelding er ikke nødvendigt.
.
MVH. Foreningshusudvalget